Menu
Język: Program Magazynowy - Wersja angielska Program Magazynowy - Wersja polska

Podstawowa pomoc techniczna

Podstawowa pomoc jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich klientów posiadających aktualną wersje programu (12 miesięcy od zakupu programu lub aktualizacji). Wsparcie dostępne jest przez pocztę elektroniczną oraz bezpośrednio z poziomu programu LoMag, w którym dodana została specjalna funkcja powiadamiająca autorów programu w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek problemu podczas działania programu. Pomoc udzielana jest zwykle w ciągu kilku godzin w dni robocze, w szczególnych przypadkach czas może się wydłużyć do 2 dni roboczych. Wsparcie techniczne obejmuje następujące aspekty:

  • Informacje dotyczące wymagań sprzętowych, programowych i pracy w sieci.
  • Informacje w zakresie technicznej konfiguracji programu oraz bazy danych.
  • Zakres funkcjonalności programu, dopasowanie ustawień do specyfiki działalności.
  • Odzyskanie klucza aktywacyjnego do programu w przypadku zagubienia lub awarii.
  • Komunikaty i błędy zgłaszane przez program.

Podstawowa pomoc techniczna nie obejmuje:

Aby sprawnie obsłużyć Państwa zgłoszenie prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • Aktualnie zainstalowana wersja programu LoMag - można sprawdzić w menu "Pomoc" / "O programie".